2010. július 16., péntek

Cagliari 2

Felmentünk a város tetejére körbe nézni, hol is vagyunk, és mi merre van. Mivel a különbözõ térképeink (papír + mobiltelefonos) mind 2D-s csak, mindig meglepetés meglátni, hogy mennyi domb is van egy-egy városban, és A-ból B-be jutni nem csak a vízszintes távolságtól függ, hanem a magasságkülönbségtõl is.

Szóval körbenéztünk az óvárosban, megnéztük a helyi vármaradvány bástyáit és tornyait.

Pihentünk egy kicsit az egyik téren gitáros zenét hallgatva.
Ma délutánra kicsit csendesebb strandot kerestünk, hiszen Szardínia szigete az útikönyvek szerint nem a tömegturizmusra van kihegyezve, hanem inkább a nyugodt pihenésre - szóval a városon belül is sikerült olyan tengerparti öbölt találni, ahol egész jól megmaradtak a természet kincsei (Calamosca).

A kellemesen átlátszó vízben mi is körbe akartunk nézni, ezért vettünk gyorsan egy úszószemüveget, ami rendkívüli módon bevált: feltárult elõttünk a víz alatti világ :) Nem is hittem volna, hogy a fürdõzõ emberek között mennyi bátor halacska úszik.
Estére csak egy gyors kebab-vacsi maradt, mert sietnünk kellett, hogy elérjük az utolsó buszt a szállásra. Valószínûleg gyalog sem lett volna 1 óránál több, de hegyre fel kellett volna menni, és az egész napos kirándulás után ehhez már nem volt kedvünk.