2010. július 20., kedd

Lloret de Mar 2

Elfogyaztottuk kis kontinentális reggelinket (sajtos buci fél liter kávéval),

és sétára indultunk megint a tengerparton - most nyugati irányba. Mielõtt felmásztunk a közeli hegyre, azért gyorsan megmártóztunk a tengerben, hogy bírjuk a gyaloglást :) Itt alapvetõen egy várat akartunk volna megnézni, de mire felértünk, természetesen zárva volt. Azt hiszem, nem nagy kár érte, mert inkább olyan turista-szórakoztató "mû-vár"-nak nézett ki, mint igazinak. A kilátás a hegytetõrõl természetesen kárpótólt a felgyaloglásért és izzadásért.

Sõt, sütkérezõ gyíkokat is láttunk rengeteget; a legtöbb elszaladt gyorsan, de volt kettõ, amelyik egy csõben pihengetett fejjel lefelé - õket sikerült megörökíteni:

A hegyrõl leérve kipróbáltuk az egyik helyi hamburgerest, egész jó ebédet össze tudtak dobni! Még utoljára megmártóztunk a spanyol tengerben, majd összeszedtük a csomagunkat, amit a szálláson hagytunk. Az éjszakát a reptéren kellett töltenünk, mivel a reggeli legelsõ busszal nem értük volna el a gépünket, így hát elõzõ este az utolsóval buszoztunk Girona repterére.