2010. július 21., szerda

Lloret de mar

Jelenleg éppen harmadik reptéri éjszakánkat töltjük, illetve lassan már túl is vagyunk rajta, hiszen hajnali 3/4 6 van, és már a biztonsági ellenõrzésen belül vagyunk. Amint T felébred, futok és keresek egy jó kis kávét.



Lloret de Mar egészen más élmény volt, mint az eddigi többi hely. Ez tényleg tipikusan nyaraló övezet, fõleg fiataloknak, hiszen rengeteg a szórakozási lehetõség...amibõl mi a legjobbat ki is próbáltuk, éjszakánként sétálgattunk a tengerparton, és néztük, hogy a tomboló tömeg óriási koktélokat szürcsölget:D
Mi is kipróbáltuk volna, csak sajnos elég drága volt egy olyan...

A szállásunk merõben eltért az eddigiektõl, nem mondom hogy rossz volt, egy átlagos koliszoba. A fekvése nagyon jó volt, nagyjából 5 percre a tengerparttól..


Rengeteg sétáló utcát is találtunk, amiken fel és le korzóztunk, és meg kell állapítanunk, hogy az emberi hülyeség határtalan, ha az ajándéktárgyakról van szó:) nagyon sok vicces dolgot láttunk, sajnos venni nem vettünk semmit, mert nem vagyunk ellenségei a pénznek, meg a 10 kg-ba sem férne bele.( sokkal több dolgot már nem tudunk magunkra aggatni a reptéren:) )





Részünk lehetett kalandos ebédben is itt. Ami abból állt, hogy beültünk, egy viszonylag normálisnak tûnõ helyre, a pincér beszélt angolul, tehát semmi probléma..no de a rendelésben amit lehetett elcsesztek:) Én egy klasszikus pizzát kértem, rajta mindenféle jóval, erre kaptam egy tonhalasat, de szerencsére a pincér észrevette, hogy mit értetlenkedek, és feljavította a pizzámat. Végülis ezzel jól jártam, mert szerintem 5x annyi tonhal volt a pizzámon, mint amennyi járt volna, nagyon fincsi volt!
T pedig egy menüt evett, gaspacco levessel, majd tintahalat kért (ehelyett grillcsirkét hoztak ki neki:D:D:D:D ), a végén egy eperfagyival (szerintem puncs volt..)
De azért poén volt:)





Találtunk egy gyönyörû kiépített ösvényt a sziklákon, nagyon szép helyekre elbóklásztunk ott:)








Szerencsére az idõjárás kedvezett nekünk, mert mikor mentünk délutánonként a strandra, egy picikét beborult, így nem égetett a nap, és nem kellett aggódni, hogy hol is találunk árnyékot.. Amúgy a víz baromi hideg volt, nagyon hûsítõ:D:D




Sajnos sokkal több mindent nem tudtunk itt csinálni, mert csak két napot töltöttünk itt..Kicsit sajnálom, mert én nagyon élveztem hogy ilyen nagyon fiatalos helyen voltunk:) Tetszett minden:)

Ja még a boltokról. Na normális élelmiszerboltot találni nem volt egyszerû..nagyjából 2 m-ként ki volt írva, hogy supermarket..jaja...de ezekben a boltokban csak alkoholt és chipset lehetett kapni..sõt még egy Spart is találtunk, aminek hasonló volt a kínálata..alkalmazkodtak a helyi igényekhez...:)
De aztán szerencsére találtunk egy nagyobb boltot, ahol lehetett kaját is venni ( nem kétszersültet:D)

Na most zárom soraimat, mert felébredt T és mehetek kávét keresni:D:D

Pussz:B.

1 megjegyzés:

  1. :) ezek a Liquor store nevű pia lelőhelyek nagyon gyakoriak a nyaralóhelyeken :) legalábbis bárhol fordultam meg görög vagy spanyolországban ott mind volt :) és vettem csudiszép ruhácskákat, de Bernike nélkül nem volt olyan jó a shopping :( a lapot meg köszönöm, az a nyári könyvjelzőm :))))) missU!!! :*

    VálaszTörlés