2010. július 27., kedd

Madrid

Madrid, ismét itt a hõség ideje...(és ez még rosszabb lesz Afrikában..)

Madrid nem semmi élményt nyújtott már az elsõ óráiban is, ugyanis a reptere olyan hatalmas, hogy egy óra kellett, mire leértünk a metróig..nem volt egy kellemes séta, fõleg, hogy egy jó darabig nem is volt kitáblázva a metró, ezért nem voltunk biztosak abban, hogy jó irányt céloztunk meg...Ezután következett a metrózás, a 14 vonalból 3at kapásból igénybe is vettünk...így röpke 2 óra alatt már a szálláson is voltunk, ami szerencsére a metrómegálló mellett volt, szóval nem kellett tovább cipelni az egyre nehezedõ táskánkat...

A szállás szerencsére kellemes élményt nyújtott, én ugyanis nagyon rosszra számítottam, mivel itt közös volt a fürdõ, de meglepetésünkre ez semmilyen problémát nem okozott, talán egyszer volt olyan, hogy mindegyik éppen foglalt volt...Ja és nagyon szép tiszta volt, és volt klíma is, tehát nem kellett elolvadnunk.. Ezért úgy is döntöttünk, hgoy amint megjártuk a forró Afrikát, és ismét Madridban járunk, akkor megint erre a szállásra térünk vissza.

És itt végre sikerült kimosni a szennyest is:D

Ja, tájékoztatásképp közlöm, hogy éppen a madridi reptéren vagyunk, hajnali 5:05 van, a negyedik reptéri éjszakánkon vagyunk lassan túl.. Nem volt egy leányálom a számomra, ugyanis egy percet sem tudtam aludni, mivel ez egy hatalmas nemzetközi reptér, folyamatos pörgés van, egész éjszaka is az volt..Azért T-t nem kell félteni, még most is szundikál. :) (pedig hamarosan elkezdhetjük a beszállást a gépre..)

Szóval Madridban nagyon sok park van, mi is megnézegettünk egy párat belõle. Rögtön az elsõ nap a szálláshoz közel esõ Spanyol pakrban költöttük el vacsoránkat:D Amúgy a helyi fiatalok nagyon szeretnek a parkokba kiücsörögni esténként:)

Másnap is egy kicsit bóklásztunk a városban, valamint, tegnap benéztünk a város legnagyobb múzeumába is. Este hattól ingyenes a látogatása, és egy kicsit azért megijesztett, amikor odaértünk, és kb. két utcányi ember sorakozott..el is gondolkodtunk azon, hogy mi lenne, ha ezt a jövõ hétre hagynánk, de aztán inkább beálltunk a sor végére, és nem is bántuk meg, mert egészen pontosan 6 percet álltunk sorba:D Mindenféle festményeket láttunk benn, jól teleszívtuk magunkat kultúrával:)
Aztán kijöttünk a reptérre, és azóta itt tengetjük idõnket:)

Már nagyon várom, hogy megérkezzünk Marokkóba, mert ez végre egy olyan hely lesz, amilyet még egészen biztos hogy nem láttunk.. Kicsit azért félek, hogy nagyon meg fognak bámulni az emberek a szõke hajam miatt, már jól fel is készültem kendõvel:D Meg hosszú nadrággal:D
Meg izgulok a szállás miatt is, hogy milyen lesz, de valahogy csak megoldjuk ezt is...És remélhetõleg, majd fel tudom tölteni ezt a kis irományt ott, hogy Ti is velem izgulhassatok, hgoy pontosan mi hogyan is fog majd ott zajlani...

Na most többet nem tudok írni...

Nagyon fáradt vagyok, és kezd honvágyam lenni, mert eléggé fárasztó ez a folyamatos ki-be pakolászás. És egy kicsit a cipekedés is már nehéz:D De azért kitartok, és próbálok jó kislány lenni:D Nehogy T eladjon kecskéért:D (legalább versenytevét kérjen értem:D) Legyetek jók, már csak 14 nap és otthon leszünk!