2010. július 18., vasárnap

Cagliari

A meleg nem múlik, úgy tûnik, most már mindig csak forróság vár ránk..az elmúlt négy napban mégy egy felhõcskét sem láttunk...de ez van, nem panaszkodom, hiszen jól szórakozunk.
Cagliari nagyon jó volt, sokat pancsikoltunk a tengerben, aminek a vize olyan átlátszó, hogy láttuk a saját árnyékunkat a tengerfenéken, de ha ez nem lenne elég, mindenféle izgalmas haluci úszkált körülöttünk. Gyorsan be is szereztünk egy úszószemcsit, hogy jó alaposan meg tudjunk minden vízalatti csodát nézegetni. Általában csak a fenekünk lógott ki a tengerbõl, mindig lefele kukkoltunk:) Sajnos képet nem tudtunk készíteni arról, amit láttunk:(







A szállás is nagyon szép volt:) meg vagyok teljesen elégedve, remélem a többi sem lesz rosszabb...



A városban olyan nagyon sok látnivaló nem volt..talán az éjszakai élet volt izgalmas:) mi is körbe leselkedtünk egyszer. Ezen este alatt kaptam ajándékba egy karkötõt egy néger csókától:)mert olyan szép vagyok...na jó, igazából befurakodott elénk a gyrososhoz a sorban:D:D de akkor is:) T aggódott is, hogy nemám négercsókra vágyom:D:D










Voltunk Chiában kirándulni (itt láttuk a halacskákat), és az út mellett kis öblöcskék voltak, ahol rengeteg flamingó tanyázott. Nagyon szépek voltak, sajnos lefotózni nem tudtuk õket olyan jól, mert csak a buszról láttuk õket..









Ja, még nem írtam, hogy éppen Girona felé reppenünk, pont most fogjuk elhagyni Szardínia szigetét, nagyon szép a kilátás:)




Amúgy ez a nyaralászás elég fárasztó, fõleg a sok ki-be pakolás, hogy mindig benne legyünk a 10 kg-ban..ma pl 3 kg árut aggatam magamra, hogy a táska jó legyen:D:D a reptereken mindig viccesen nézünk ki, fõleg mikor felvesszük a kabátot(mert az már nem fér a táskába). Amúgy most már kezdjük érezni, hogy a hosszúnadrág-pulcsi-kabát összeállítás volt a tök felesleges kategória, ráadásul ezek a legnehezebbek...nekem még a táskából sem volt nagyon kivéve a nadrágom és a pulcsim, a kabátot is csupán pakolási helyként használom a reptereken, mert jó nagy zsebei vannak:) de ez van...
Mindenki nagyon hiányzik!

Mostantól majd megpróbálunk gyakrabban írogatni, mert elvileg innentõl kezdve mindig lesz inti a szállásokon..




pusszantás!
B.

Jaj, azt nem is írtam, hogy még Rómában találtam egy nagyon kis profi napernyőt, és még pont belefért a táskámba, szóval most mindenhova cipelem magammal:)


és még néhány képecske:




2 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki a kalapod, az ernyőről nem is beszélve.

    Idegenekkel való ismerkedést mellőzzétek, ne hogy kilegyetek zsebelve.

    Guszta fekhelyet készítettetek magatoknak.

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. :D
    Köszike!

    Jaja nem ismerkedünk! Megérkeztünk Portugáliába, elfoglaltuk a szállást, jelentem itt is van inti!:)
    Mindjárt megyünk és felfedezzük a várost!
    cupp

    VálaszTörlés